ראה"מ מבהיר: "מדינה פלסטינית – פרס עצום לטרור"

חדשות קול חי No Comments on ראה"מ מבהיר: "מדינה פלסטינית – פרס עצום לטרור"

ראש הממשלה נתניהו לאחר ישיבות הקבינט הלילה: "עמדתי מסתכמת בשני המשפטים הבאים: ישראל דוחה על הסף תכתיבים בינלאומיים בעניין הסדר קבע עם הפלסטינים. ישראל תוסיף להתנגד להכרה חד-צדדית במדינה פלסטינית. הכרה כזו בעקבות הטבח של ה-7 באוקטובר תעניק פרס עצום לטרור שלא היה כדוגמתו ותמנע כל הסדר עתידי לשלום"

12:41
28.04.24
קובי פינקלר No Comments on צה"ל השמיד עשרות רקטות שהיו מוכנות לשיגור לרחבי הארץ

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש הממשלה בנימין נתניהו פרסם לפנות בוקר הודעה תקיפה בעניין ההסדר מול הפלסטינים ביום שאחרי, וברקע המאמצים של ממשל ביידן לנצל את המצב כדי להתקדם ל'פתרון' שתי המדינות: "הבהרתי בישיבת הקבינט את עמדתי ביחס לדיבורים שנשמעים לאחרונה על כפיית מדינה פלסטינית על ישראל.

עמדתי מסתכמת בשני המשפטים הבאים:

1. ישראל דוחה על הסף תכתיבים בינלאומיים בעניין הסדר קבע עם הפלסטינים. הסדר כזה יושג אך ורק במשא ומתן ישיר בין הצדדים, ללא תנאים מוקדמים.

2. ישראל תוסיף להתנגד להכרה חד-צדדית במדינה פלסטינית. הכרה כזו בעקבות הטבח של ה-7 באוקטובר תעניק פרס עצום לטרור שלא היה כדוגמתו ותמנע כל הסדר עתידי לשלום", כך נתניהו

במקביל, לאחר ההצהרה, שוחח ראש הממשלה עם נשיא ארה"ב ביידן, מהבית הלבן נמסר: "הנשיא ביידן שוחח עם נתניהו והשנים דנו במשא ומתן לשחרור החטופים".

הנשיא הבטיח לפעול ללא לאות כדי לתמוך בשחרור כל החטופים בהקדם האפשרי, מתוך הכרה במצבם הנורא לאחר 132 ימים בשבי חמאס.

הנשיא וראש הממשלה דנו גם במצב בעזה ובדחיפות להבטיח שסיוע הומניטרי יגיע לאזרחים פלסטינים.

הנשיא העלה את המצב ברפיח, וחזר על עמדתו כי אין להתקדם במבצע צבאי ללא תוכנית ניתנת לביצוע שתבטיח את שלומם של האזרחים ברפיח.

במקביל, ‏שר הביטחון גלנט שוחח הלילה עם מזכיר ההגנה האמריקני אוסטין, משרד ההגנה של ארה"ב: "דנו אודות חשיבות השמירה על האזרחים והבטחת התנועה והגישה לסיוע הומניטרי לפני כל מבצע נגד חמאס ברפיח".

.



0 תגובות